It is taking longer than expected to fetch the next song to play. The music should be playing soon. If you get tired of waiting, you can try reloading your browser.


Please check our Help page for information about troubleshooting Pandora on your browser.
Your Pandora One subscription will expire shortly.
close
Your Pandora One trial subscription will expire shortly. Upgrade to continue unlimited, ad-free listening.
You've listened to hours of Pandora this month. Consider upgrading to Pandora One.
Close
Hi . Pandora is using Facebook to personalize your experience. Learn MoreNo Thanks
-0:00
0:00
Change Skin

We created Pandora to put the Music Genome Project directly in your hands

It’s a new kind of radio –
stations that play only music you like

 
Create an account for free. Register
Now Playing
Music Feed
My Profile
Create a Station
Buy

Waitin' On A Woman

Lyrics

Sittin' on a bench at West Town Mall
He sat down in his overalls and asked me
You waitin' on a woman
I nodded yeah and said how 'bout you
full lyrics
Sittin' on a bench at West Town Mall
He sat down in his overalls and asked me
You waitin' on a woman
I nodded yeah and said how 'bout you
full lyrics

Features of This Track

country roots
a subtle use of vocal harmony
mixed acoustic and electric instrumentation
major key tonality
a vocal-centric aesthetic
an electric guitar solo
slide guitars
acoustic rhythm guitars
solo strings

These are just a few of the hundreds of attributes cataloged for this track by the Music Genome Project.

show more

Comments

I love this song so much
Omg I remember when this came out!
rachierocks7 2 2 4
Cute
1557337983
I'm waitin on that one special country women!
I love that song it was played at my uncle wedding
I love this song!!!!��
Wait for the one girl for you or guy don't rush love
Always waiting on a. Women
Waitin' on a woman
This is such a beautiful song ... It shows how love is patient. Love is tender. And love can last forever .. :)
Good song, I'll take my time too, no rush
Love this song !!!
I like this song
LOVE IT
dulcepr1989
Love this song!
LUV this song:)
Yup, Ladies you will always be waiting for the right man to come around!!
lizeth3202
1.) Kiss your left hand
2.) Say your crushes name
3.) Close your hand
4.) Pick a day
5.) Say your name
6.) Post this on 15 other songs and your crush will ask you out on that day
Yup, guys will always be waitin on a woman
I Like that snog to
All guys should feel this way about their woman because I do and it pisses me off when I hear how guys in my school are saying that their girls make them wait forever and I say get use to it
kerrabeara9
Plus the time 6:56
kerrabeara9
This is my favorite song by Brad Paisley. Luv ya ..... 3-24-14
Yeah boys! Wait on your women! Sisters moms and grandmas the wait will be worth it
Hmm..I wonder if there is a song called waitin' on a man?
Hear that boys? Wait on your woman, your lucky to have them ( mothers and grandmothers and sisters included) follow for a follow
Not bad is what I met to say lol
I love this song it's good great and super and not it's bad lol
WOMAN
myangie8
South must be different, I'm always waiting for my husband. He's always the last one out and I get two kids ready as well. Don't have time to get myself fully ready
To southern girl.you are so right. Keep it real .Gman for all time.
Say iphone 5 times then post this on two other songs then there will be a pink iPhone under your pillow
Love this sooonngg soooo much
mimialyssa20 0 1
Kiss ur left hand 2:say ur crushes name 3:close ur hand 4:say ur name 7:post this on15 other songs and they will ask u out
I only wait for one woman..... my beautiful wife..
I wait
:3
705819734
I love this song.....i wonder if he thinks of me when he hears it
705819734
Men need to realize that this song is true they shouldn't mind waiting on a woman because it doesn't matter as long as y'all have a good time and and men think we look beautiful while doing it that's what i want to hear that I'm beautiful why is that all is pretty girls never get called beautiful someone tell me why
MY BST FRIEND MARRIED MY BROTHER,IM THE ONE THAT SET HEM UP. THAY HAVE BEEN MARRIED GOIN ON 17YRS. JES ALWAYS SAID SHES GONNA B LATE FOR HER OWN FUNERAL ONE DAY...LOL THIS SONG IS FOR THEM BOTH. TOMMY N LAWANDA MACKS..I LUV YALL SO MUH.
maricelapink 6
Love this song ♡♡♡♡♡
baxter91401
Brad Paisley, what would we do without him?
Feels like ive been waiting for a realy long time already
ssegp9
Sweet
zackfox61596
Yup he's right cause I'm waitin on one as well
laurenegarta
This song is so precious. If a man really loves the woman he's with he should def consider dedicating this song to her. It will prove his true love to her 100%!☺️
Lol! This song gives me a reason to take my time when getting ready! Yay! I have an excuse jeje kidding! ^_^
I will wait forever on her...
This will happen to all men! Waiting on a women such a great song all men should listen to this song! Cause you will have to in your life.
Show more

We're sorry, but a browser plugin or firewall may be preventing Pandora from loading.

In order to use Pandora internet radio, please upgrade to a more current browser.

Please check our Help page for more information.

In order to use Pandora internet radio, please upgrade to a more current browser
or install a newer version of Flash (v.10 or later).

In order to use Pandora internet radio, please install Adobe Flash (v.10 or later).

[126, 64, 71, 104, 73, 86, 119, 86, 112, 105, 116, 69, 68, 125, 125, 81, 83, 72, 103, 98, 104, 115, 77, 76, 127, 110, 100, 109, 68, 76, 104, 107, 87, 82, 95, 118, 78, 99, 113, 71, 79, 70, 75, 100, 82, 113, 96, 71, 120, 70, 101, 124, 116, 89, 93, 115, 118, 116, 67, 80, 116, 126, 85, 65, 82, 116, 83, 64, 65, 127, 82, 119, 101, 118, 83, 104, 115, 84, 113, 64, 103, 93, 95, 112, 98, 109, 118, 109, 70, 124, 74, 117, 122, 122, 127, 67, 73, 67, 83, 120, 114, 114, 76, 83, 110, 105, 73, 125, 72, 94, 71, 96, 105, 112, 125, 76, 108, 90, 76, 78, 108, 90, 124, 70, 65, 75, 127, 93, 83, 84, 66, 84, 107, 68, 75, 77, 109, 94, 72, 126, 101, 72, 66, 99, 93, 75, 124, 82, 88, 71, 90, 110, 110, 107, 67, 109, 90, 90, 120, 88, 70, 69, 102, 98, 97, 101, 96, 95, 70, 99, 90, 124, 103, 116, 73, 118, 93, 69, 91, 70, 64, 92, 74, 66, 100, 88, 98, 117, 115, 106, 112, 94, 71, 84, 87, 124, 83, 122, 102, 97, 120, 123, 82, 88, 76, 95, 78, 78, 125, 119, 80, 115, 89, 113, 103, 97, 105, 79, 127, 70, 87, 94, 75, 86, 72, 97, 69, 66, 74, 86, 78, 97, 80, 90, 73, 75, 102, 110, 124, 103, 88, 102, 108, 73, 106, 67, 70, 81, 89, 97, 92, 93, 93, 121, 118, 102, 91, 106, 65, 68, 69, 84, 102, 82, 121, 68, 97, 124, 79, 125, 112, 67, 117, 71, 74, 108, 126, 91, 117, 68, 117, 89, 103, 107, 101, 105, 112, 91, 126, 122, 94, 105, 67, 108, 69, 123, 64, 73, 106, 73, 125, 82, 85, 80, 116, 118, 111, 105, 67, 116, 105, 91, 86, 112, 126, 109, 74, 64, 70, 116, 110, 81, 76, 68, 124, 93, 115, 120, 119, 91, 76, 92, 73, 78, 75, 77, 90, 127, 108, 78, 113, 82, 107, 86, 71, 64, 75, 102, 85, 77, 108, 70, 116, 122, 88, 109, 119, 77, 116, 66, 83, 127, 84, 107, 103, 67, 121, 84, 98, 99, 117, 108, 79, 89, 70, 82, 107, 83, 72, 88, 106, 84, 74, 88, 64, 97, 90, 70, 82, 78, 80, 75, 96, 106, 73, 87, 74, 70, 96, 103, 108, 105, 69, 66, 74, 93, 121, 112, 74, 112, 104, 91, 64, 97, 103, 76, 121, 79, 83, 124, 98, 80, 66, 84, 114, 97, 98, 98, 114, 103, 94, 100, 120, 111, 101, 74, 101, 105, 95, 71, 111, 69, 105, 115, 65, 80, 70, 125, 97, 113, 112, 66, 74, 114, 95, 103, 113, 86, 64, 79, 116, 105, 117, 117, 115, 74, 73, 117, 123, 124, 101, 66, 104, 78, 123, 74, 70, 90, 94, 111, 99, 120, 65, 124, 101, 75, 99, 127, 94, 66, 79, 88, 96, 87, 123, 105, 88, 89, 84, 69, 96, 73, 116, 72, 87, 90, 97, 97, 111, 95, 77, 118]